Etapy zamówienia

ETAPY ZAMÓWIENIA - ZAPROSZENIA

1) Wybieramy zaproszenie, które chcemy zamówić

2) Konfigurujemy produkt:
a) wybieramy format zaproszenia
b) decydujemy się na jeden z pięciu dostępnych tekstów, wierszyków, cytatów/sentencji, lub wybieramy własne
c) wybieramy lub rezygnujemy z personalizacji,
d) wybieramy 1 z 10 dostępnych czcionek lub własną (czcionka powinna być darmowa do celów komercyjnych. Wpisujemy jej nazwę w pliku z danymi do zamówienia)
e) określamy termin realizacji – standardowy czy ekspresowy – uwaga: ekspresowy dodatkowo płatny 150% ceny podstawowej
f) pobieramy plik z danymi do zamówienia, uzupełniamy go własnymi danymi a następnie dołączamy go do zamówienia

dodawanie pliku z danymi do zamówienia zaproszeń | Moje zaproszenia


Przykładowy plik z danymi do zamówienia można pobrać tutaj , w akapicie "Dane do zamówienia" lub na końcu strony z wybranym zaproszeniem.

3) Wybieramy zamawianą ilość. Minimalne zamówienie zaproszeń to 20 sztuk.
Proponujemy zwrócić szczególną uwagę na ilość zamawianych zaproszeń. Zazwyczaj potrzebnych jest co najmniej o połowę mniej zaproszeń niż planowana liczba gości. Prosimy o dokładne przeliczenie ilości zaproszeń i zamówienie kilku egzemplarzy dodatkowych, ponieważ ewentualny dodruk możliwy jest od 20 sztuk.

4) Klikamy dodaj do koszyka i przechodzimy do realizacji zamówienia

5) Sprawdzamy czy zamówienie jest takie jakie wybraliśmy, i klikamy ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE

6) Wybieramy formę dostawy oraz płatności

7) Jeśli mamy już konto, logujemy się do niego. Jeśli nie to możemy je założyć lub złożyć zamówienie bez zakładania konta (wymagane są dane do dostawy)

8) Jeśli mamy uwagi do zamówienia można je wpisać u polu UWAGI

9) Po zaakceptowaniu regulaminu klikamy podsumowanie
Sprawdzamy zamówienie i klikamy potwierdzam zakup, po kliknięciu, dokonujemy wpłaty za zamówienie i czekamy na maila z potwierdzeniem otrzymania zamówienia

WAŻNE: Nie ingerujemy i nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w imionach i nazwiskach gości.

10) W ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, zaksięgowania wpłaty na koncie i przesłania wszystkich danych otrzymają Państwo wizualizację zaproszenia.
Projekt należy bardzo uważnie sprawdzić pod kątem poprawności ortograficznej, stylistycznej oraz zgodności danych. Po akceptacji przez Państwa treści i wyglądu zaproszenia nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy niewynikające z naszej winy.

11) Po uzyskaniu Państwa akceptacji wysłany zostanie mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji. Od tego momentu w wybranym terminie realizacji zaproszenia zostaną wysłane.

12) O wysyłce poinformujemy mailowo.

 

 

Pytania i odpowiedzi:
Najczęściej zadawane pytania.
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl