Trwa wczytywanie produktów

Najczęściej zadawane pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

 „Jaki jest czas realizacji?”

Standardowy czas realizacji to 10 dni roboczych + czas dostawy. Ekspresowy czas realizacji, dodatkowo płatny (150% wyjściowej ceny) to 5 dni roboczych + czas dostawy. Czas realizacji liczony jest od akceptacji przez Państwa projektu.


„Jaka jest minimalna ilość zamówienia?”

Minimalna ilość zamówienia to 20 zaproszeń.

 

„Chcę złożyć zamówienie, czy muszę zapłacić za projekt?”

Cena zaproszeń dostępnych na stronie obejmuje koszt projektu. Nie dokonuje się dodatkowych opłat.

 

„Czy mogę zamówić próbki? W jaki sposób to zrobić?”.

Próbki można zamówić poprzez stronę, próbki standardowe, próbki PREMIUM.

Zamawiając próbki standardowe, wybrać należy kolekcję oraz format zaproszenia, w jednej przesyłce otrzymacie Państwo dwie wybrane kolekcje: zaproszenie, wkładkę, winietkę, zawieszkę oraz kopertę. Koszt próbki to 15 zł.

Zamawiając próbki PREMIUM, wybrać należy kolekcję oraz format zaproszenia, w jednej przesyłce otrzymacie Państwo jedną wybraną kolekcje: zaproszenie, wkładkę, winietkę, zawieszkę oraz kopertę. Koszt próbki to 15 zł.

Nie drukujemy próbek spersonalizowanych pod konkretnego klienta, wysyłamy wybrany wzór z losowym tekstem.

 

„Jak wysłać listę gości i dane do zaproszeń?”

Zamawiając zaproszenia należy założyć konto na stronie moje-zaproszenia.pl, a następnie po dokonaniu zakupu w zakładce moje konto, w panelu wiadomości wysłać dane do zaproszeń (imiona i nazwiska młodych, datę oraz miejsce ślubu i wesela), listę gości należy załączyć do maila w pliku .txt lub .docx. Imiona i nazwiska gości należy podać w odmienionej formie, dokładnie w takiej jaka ma znaleźć się na zaproszeniu. Szczegółowe informacje dotyczące lisy gości znaleźć można w menu głównym w zakładce ETAPY ZAMÓWIENIA.

 

„Czy możemy przesłać Państwu własny tekst? Czy musimy wybrać coś z Państwa propozycji?”

Oczywiście jest taka możliwość, zamawiając zaproszenia w konfiguracji produktu zaznaczają Państwo własny tekst, a następnie już po założeniu swojego konta na stronie moje-zaproszenia.pl w panelu klienta wysyłają Państwo wiadomość ze swoją treścią oraz niezbędne dane (imiona i nazwiska młodych, datę oraz miejsce ślubu i wesela).

 

"Czy można zmienić czcionkę w wybranym zaproszeniu?"

Oczywiście jest możliwość zmiany czacionki w zaproszeniach i we wszystkich produktach dostępnych na stronie. Mogą Państwo zmienić rodzaj czcionki oraz jej kolor, wszystkie zapytania i propozycje zmian prosimy kierować na maila kontakt@moje-zaproszenia.pl.

 

"Czy mogę zamówić jedno zaproszenie z moim tekstem, aby zobaczyć jak będzie wyglądało?"

Można zamówić próbki konkretnego zaproszenia, jednak wysyłamy je z losowym tekstem i losowymi danymi. Minimalna ilość zamówienia zaproszeń spersonalizowanych to 20 sztuk.

 

„Czy realizują Państwo tylko zamówienia zaproszeń, czy możemy zamówić w Waszym sklepie również zawiadomienia?”

Realizujemy zarówno zaproszenia i jak zawiadomienia. W konfiguracji produktu należy wybrać tekst własny i przesłać do nas treść, która ma się pojawić na zaproszeniu/zawiadomieniu.


„Czy wszystkie Państwa zaproszenia muszą zawierać personalizację? Chcielibyśmy zamówić zaproszenia z miejscem na własnoręczne wypisanie nazwisk, czy jest taka możliwość?”

Oczywiście wykonujemy zaproszenia zarówno z personalizacją jak i z pustym miejscem (wykropkowanym) na własnoręczne wpisanie nazwisk gości. Personalizację wybiera się podczas konfiguracji produktu.


„Czy wykonują Państwo również nadruki na kopertach?”

Na chwilę obecną nie wykonujemy nadruków na kopertach. Jeżeli klient zdecyduje się na naszą kopertę otrzyma białą niezadrukowaną dopasowaną do rozmiaru zaproszenia.


„Zamierzamy zamówić u Państwa zaproszenia. Chcielibyśmy, aby część z nich zawierała personalizację, kilka wykropkowane miejsce na dane gości i kilkanaście pełniących funkcję zawiadomienia. Czy powinniśmy złożyć trzy oddzielne zamówienia?”

Składają Państwo jedno zamówienie na zaproszenia. W pliku z nazwiskami gości w pierwszym wierszu zaznaczają ile zaproszeń będzie ogółem ile z personalizacją, a ile do własnego wypełnienia, (np. 75 zaproszeń, 50 personalizacja, 25 wykropkowane). Dodają Państwo do koszyka następny produkt, wybierając w konfiguracji treść własną i przesyłają wiadomość z treścią zawiadomienia. Podsumowując będzie to jedno zamówienie składające się z dwóch produktów.

 

„Czy możemy zamówić zaproszenia za pobraniem, tj. opłacić przy odbiorze?”

Opłaty należy dokonać składając zamówienie, nie ma możliwości wyboru opcji: „opłata przy odbiorze”. Do realizacji zamówienia przejdziemy po otrzymaniu wpłaty za zamówienie.

 

„Chcielibyśmy zamówić u Państwa zaproszenia, ale bardzo zależy nam na czasie. Czy możemy liczyć na wysyłkę w ciągu tygodnia?”

Standardowy, maksymalny czas realizacji to 10 dni roboczych + czas dostawy, istnieje możliwość przyspieszenia czasu realizacji do 5 dni roboczych + czas dostawy, jest to ekspresowy czas realizacji dodatkowo płatny 150% ceny wyjściowej. Podany czas realizacji jest to maksymalny czas realizacji, przeważnie wysyłka następuje wcześniej, jest to uzależnione od aktualnej ilości zamówień.

 

„Jakiś czas temu zamówiliśmy u Państwa zaproszenia, zabrakło nam kilka sztuk. Czy możemy domówić kilka zaproszeń?”

Oczywiście istnieje możliwość dosłania dodruku, minimalna ilość to 10 sztuk, dodatkowo klient pokrywa koszt przesyłki.


"Co obejmuje cena zaproszenia na ślub?"

Cena zaproszenia obejmuje: projekt, wizualizację (wysyłaną mailem do klienta do akceptacji), ewentualne poprawki wysłanej wizualizacji, wydruk zaproszeń, personalizację oraz białą kopertę dostosowaną do wybranego formatu.

  

"Jak złożyć zamówienie?"

Polecamy zapoznać się z zakładką FAQ, a następnie przejść do ETAPÓW ZAMÓWIENIA w górnym menu na stronie.


"Czy za dodanie cytatu/wierszyka jest dodatkowa opłata?"

Cytat, wierszyk, sentencja jest standardową opcją zaproszenia wliczoną w cenę.

 

"Czy istnieje możliwość wprowadzenia zmian w projekcie?"

Istnieje możliwość zmiany rodzaju i koloru czcionki, np. imiona i nazwiska pary młodej mogą być pisane innym kolorem/rodzajem czcionki niż pozostała treść zaproszenia. W niektórych projektach istnieje możliość modyfikacji grafiki, np. zmiana koloru tła, zwiększenie/zminiejszenie ilości kwiatków itp.  Nieduże modyfikacje w projekcie są w cenie zaproszenie, za poważniejsze zmiany naliczana jest dodatkowa opłata. Zapytania prosimy kierować na maila kontakt@moje-zaproszenia.pl, poszczególne projekty różnią się ilością i rodzajem zmian, które możemy wprowadzić.

 

"Chciałabym zobaczyć zaproszenia „na żywo”. Czy mogę przyjść do Państwa sklepu?"

Aktualnie nie ma takiej możliwości. Polecamy zamówić próbki standardowe lub próbki PREMIUM.

 

„Otrzymałam zamówienie z bardzo dużym opóźnieniem. Co mogę zrobić?”

Przypominamy: Standardowy czas realizacji to 10 dni roboczych + czas dostawy. Ekspresowy czas realizacji, dodatkowo płatny (150% wyjściowej ceny) to 5 dni roboczych + czas dostawy. Czas realizacji liczony jest od akceptacji przez Państwa projektu.

Za każdy dzień opóźnienia oddajemy 10% wartości zamówienia.


Nie znaleźli Państwo odpowiedzi na pytanie?

Prosimy o kontakt :)


e-mail: kontakt@moje-zaproszenia.pl

tel.: 791 314 171 (pn. - pt.: 8.00 - 16.00)

moje-zaproszenia facebook