Trwa wczytywanie produktów

Etapy zamówienia

ETAPY ZAMÓWIENIA - ZAPROSZENIA

1) Wybieramy zaproszenie, które chcemy zamówić
2) Konfigurujemy produkt:
     a) wybieramy format zaproszenia
     b) decydujemy się na jeden z pięciu dostępnych tekstów, wierszyków, cytatów/sentencji, lub wybieramy własny
     c) wybieramy lub rezygnujemy z personalizacji,
     d) wybieramy czy koperta ma być dołączona do zamówienia czy kupimy ją we własnym zakresie
     e) określamy termin realizacji – standardowy czy ekspresowy – uwaga: ekspresowy dodatkowo płatny 150% ceny podstawowej
3) Wybieramy zamawianą ilość. Minimalne zamówienie to 20 sztuk.

 

Proponujemy zwrócić szczególną uwagę na ilość zamawianych zaproszeń. Zazwyczaj potrzebnych  jest co najmniej o połowę mniej zaproszeń niż planowana liczba gości. Prosimy o dokładne przeliczenie ilości zaproszeń i zamówienie kilku egzemplarzy dodatkowych,  ponieważ ewentualny dodruk możliwy jest od 20 sztuk.

 

4) Klikamy dodaj do koszyka i przechodzimy do realizacji zamówienia
5) Sprawdzamy czy zamówienie jest takie jakie wybraliśmy, i klikamy przejdź dalej. Na tym etapie, konieczne jest założenie własnego konta na stronie, poprzez panel klienta przesyłane są dane do personalizacji zaproszeń
6) Uzupełniamy dane do wysyłki (adres dostawy lub adres Paczkomatu inPost)
7) Wybieramy sposób dostawy
8) Wybieramy sposób płatności – do tego momentu można wszystko zmienić
9) Sprawdzamy zamówienie i klikamy ZAMAWIAM , po kliknięciu Zamawiam, dokonujemy wpłaty za zamówienie i czekamy na maila z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. 
10) Po otrzymaniu maila wchodzimy w utworzony panel klienta i wybieramy „Wiadomości” po lewej stronie
11) Tworzymy nową wiadomość, w której zawieramy:
     a) gdy wybrano teksty dostępne na stronie:
         · imiona i nazwiska pary młodej,
         · datę i miejsce ślubu oraz wesela / przyjęcia / obiadu weselnego
         · numery telefonów pary młodej (do umieszenia na zaproszeniu)
         · datę potwierdzenia przybycia
     b) gdy wybrano własne teksty:
         · treść zaproszenia
         · imiona i nazwiska pary młodej,
         · datę i miejsce ślubu oraz wesela / przyjęcia / obiadu weselnego
         · numery telefonów pary młodej (do umieszenia na zaproszeniu)
         · datę potwierdzenia przybycia
 
     W obu przypadkach gdy wybrano personalizację, listę gości przesyłamy w ZAŁĄCZNIKU w pliku .txt lub .docx w odmienionej formie. Każda personalizacja w nowej linijce. 
         Przykład:
           Mariannę i Jana Kowalskich
           Ewę i Tomasza Nowaków
           Annę i Wojciecha Wiśniewskich wraz z dziećmi
           Krzysztofa Nazwiskowego z osobą towarzyszącą
 
WAŻNE: Nie ingerujemy i nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w imionach i nazwiskach gości.
 
12) W ciągu 48h od złożenia zamówienia, zaksięgowania wpłaty na koncie i przesłania wszystkich danych otrzymają Państwo wizualizację zaproszenia.

Projekt należy bardzo uważnie sprawdzić pod kątem poprawności ortograficznej, stylistycznej oraz zgodności danych. Po akceptacji przez Państwa treści i wyglądu zaproszenia nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy niewynikające z naszej winy.

13) Po uzyskaniu Państwa akceptacji wysłany zostanie mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji. Od tego momentu w ciągu 10 dni roboczych zaproszenia zostaną wysłane.

14) O następnych etapach realizacji będziecie Państwo informowani mailowo.


ETAPY ZAMÓWIENIA - WINIETKI / ZAWIESZKI

1) Wybieramy winietki / zawieszki, które chcemy zamówić
2) Konfigurujemy produkt:
     a) w przypadku winietek: wybieramy lub rezygnujemy z personalizacji,
         w przypadku zawieszek: wybieramy jeden z dostępnych tekstów, lub decydujemy się na własny
     b) określamy termin realizacji – standardowy czy ekspresowy – uwaga: ekspresowy dodatkowo płatny 150% ceny podstawowej
3) Wybieramy zamawianą ilość
     Minimalne zamówienie to 20 sztuk.

4) Klikamy dodaj do koszyka i przechodzimy do realizacji zamówienia

5) Sprawdzamy czy zamówienie jest takie jakie wybraliśmy, i klikamy przejdź dalej
     Na tym etapie, konieczne jest założenie własnego konta na stronie, poprzez panel klienta przesyłane są dane do personalizacji
6) Uzupełniamy dane do wysyłki (adres dostawy lub adres Paczkomatu inPost)
7) Wybieramy sposób dostawy
8) Wybieramy sposób płatności – do tego momentu można wszystko zmienić
9) Sprawdzamy zamówienie i klikamy ZAMAWIAM , po kliknięciu Zamawiam, dokonujemy wpłaty za zamówienie i czekamy na maila z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. 
10) Po otrzymaniu maila wchodzimy w utworzony panel klienta i wybieramy „Wiadomości” po lewej stronie
11) Tworzymy nową wiadomość, w której zawieramy:
     a) gdy zamawiamy winietki: 
         · imiona pary młodej,
         · datę wesela 
         
     b) gdy zamawiamy zawieszki:
         · imiona pary młodej,
         · datę wesela / przyjęcia / obiadu weselnego
         · treść zawieszki
 
     W przypadku spersonalizowanych winietek, listę gości przesyłamy w ZAŁĄCZNIKU w pliku .txt lub .docx w odpowiedniej formie. Każda personalizacja w nowej linijce. 
         Przykład:
           Jan Kowalski
           Ewa Nowak
           Osoba towarzysząca
           Anna Wiśniewska 
         
WAŻNE: Nie ingerujemy i nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w imionach i nazwiskach gości.
 
12) W ciągu 48h od złożenia zamówienia, zaksięgowaniu wpłaty na koncie i przesłania wszystkich danych otrzymają Państwo wizualizację winietek / zawieszek.

Projekt należy bardzo uważnie sprawdzić pod kątem poprawności ortograficznej, stylistycznej oraz zgodności danych. Po akceptacji przez Państwa treści i wyglądu nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy niewynikające z naszej winy.

13) Po uzyskaniu Państwa akceptacji wysłany zostanie mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji. Od tego momentu w ciągu 10 dni roboczych zaproszenia zostaną wysłane.

14) O następnych etapach realizacji będziecie Państwo informowani mailowo.